Maddes Blogg

Dikter♥

Publicerad 2009-11-20 00:20:38 i Mitt liv

♥Spanska:
¿Piensas en mi?
Mi corazón pega por tí.             
Pienso en tí cada día.
¡Te quiero!
Svenska:
Tänker du på mig?
Mitt hjärta slår för dig. 
Jag tänker på dig varje dag.
Jag älskar dig!♥

Spanska:
Derrito como un helado en el sol 
cada vez que te veo.

Svenska:
Jag smälter som en glass i solen 
varje gång jag ser dig.

Spanska:
No puedo dormir.
No puedo comer. 
No puedo hacer nada
sin pensar en tí.

Svenska:
Jag kan inte sova.
Jag kan inte äta.
Jag kan inte göra någonting
utan att tänka på dig.

Mina dikter<3♥
puss och kram<3
miss you ♥♥♥


Nu ska jag i alla fall sova kram på er <3

Kommentarer

Postat av: Hannah - Now and forever

Publicerad 2009-11-20 09:56:38

sv: jag tror inte det :(

jag är ganska mycket sjuk :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela