Maddes Blogg

Bildbomb

Publicerad 2010-04-06 01:49:48 i Bilder

Hej några bilder kanske ni har sätt men nu kommer några bilder kram
Världens finaste par!
Jag
Världens finaste Hund heter Sativa <3
Igen världens finaste hund <3
Jag har ritat av min brors son :) (Fint va)
Hovet där Djurgården spelar Heja Djurgården (Fotograf Jag)
Tränar // Mellan Djurgården och Brynäs (Fotograf jag)
Träning (Fotograf jag)
Mitt öga
Min katt Tiger (Död)
Lite suddig
Lite suddig bild på min Kanin som heter ( Stampe)
Stampe
Det får räcka idag sov gott allihopa :) <3

Kommentarer

Postat av: nagelbloggen

Publicerad 2010-04-06 01:56:43

svar: okej :)

Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Publicerad 2010-04-06 03:16:20

sv: åh tack så jätemycket :) så snäll du är:)



väldigt fina bilder:)



ska vi följa varandra på bloglovin?:D

Postat av: ROCKAHOLIC''

Publicerad 2010-04-06 12:38:18

sv; ja vem vill inte ;)

tack! å visst är detdär en rottweiler? ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela