Maddes Blogg

Imorgon :) :(

Publicerad 2010-04-23 17:24:52 i Allmänt

Tja
Idag var jag hemma från skolan för jag kände mig inte frisk men jag hoppas att jag blir bättre imorgon (Kanske ska ta lite lyft senare får se )

Imorgon så ska jag åka och shoppa lite köpa nya skor och lite kläder ;)
Men en annan sak som skulle hända imorgon att min Faster skulle komma och hälsa på men det blir ju inte för hon har typ ont i huvudet men det går ju över tycker jag ?! Eller hur??. Tycker det är bara synd att hon inte kommer har väntat länge på att träffa henne men jaja man blir alltid besviken :(
Ha det så bra alla bloggvänner och vänner .. Det var allt jag hade att bjuda på idag . Kram
Fin dag den dagen ... ( fotografen jag :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela