Maddes Blogg

Jay Smith vann "Idol 2010"

Publicerad 2010-12-10 23:12:45 i Allmänt

Jay Smith var stor favorit under hela säsongen.
Och vann "Idol 2010" efter en superspännande final mot Minnah Karlsson .
Efter segerbeskedet var Jay så rörd att han inte kunde kommentera

Den stora finalen i Globen avgjordes under  fredagskvällen .
Då stod det klart att Jay Smith vann "Idol 2010".
Minnah Karlsson, som besegrades i finalen, säger med gråten i halsen :
- Det känns bra, fasen jag är så jäkla stolt över mig själv.
Efter vinsten förklarar Jays mamma Pia i TV400 hur överlycklig hon är.
- Jag kände liksom att han sjunger jättebra, men räcker det? Kommer hans personlighet gå igenom kamerorna, frågar hon sig själv.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela