Maddes Blogg

Bra :) <3

Publicerad 2010-02-11 14:48:14 i Mitt liv

Hej nu är jag hemma Slutade kl 14:15 ...
Det var en bra skoldag tycket jag :)
<3 <3 snart allas hjärtans dag och jag hoppas att jag blir i hop med den som jag gillar innan då kan man ju ge fina grejer till varandra :) <3 det skulle vara härligt :) men nu ska jag ta ett mellan mål kanske ska gå ut senare och gå där vid Tellusvägen... Kanske får se ni kommer och få två inlägg sen för att jag kommer att skriva vad jag ska gå någon stans och om jag inte ska gå så kommer jag att skriva det med okej så ni vet det men jag kommer absolut att gå till Tellusvägen där kommer jag att gå jag lovar jag gillar att gå där  och sen hem igen :):) <3 <3
Men vi ses kram allihopa :) Ha en bra dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela