Maddes Blogg

Varit ute och gått :)

Publicerad 2010-02-10 18:26:55 i Mitt liv

Hej nu har jag varit ute och gått har jag gjort jag har gått ifrån oxelvägen till Tellusvägen till Hedvigslundsvägen sen nertill centrum sen upp till Statiol och sen hem igen :) tog en timme och gå faktisk skönt :) ...
Men nu ska jag snart gå in och duscha det ska bli skönt men sen ska jag kolla på Andra avenyn och sen ska jag sova haha men nu så ska jag ta en stund och vila och sen ska jag in och duscha :)  hej då ses igen imorgon :) <3
Här kommer en bild på mig :) skriv en kommentar det skulle bli kul :)
This is me :)
Bye :)

Kommentarer

Postat av: ZitaZoo

Publicerad 2010-02-10 19:34:51

Tack snälla! han fins med på en egen sida men jag är tyvärr inte helt klart men jag jobbar på det försök på denna sidan! och håll utsik så får du se mer av vår baltazar! http://www.zitazoo.se/baltiz.html



fin sida du har! //zitazoo

Postat av: zitazoo

Publicerad 2010-02-10 22:41:00

Hej nu har jag på min blogg lagt ut svar och ny bild på dina frågor! kram //zitazoo

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela