Maddes Blogg

Dikter två stycken (skrivit själv)

Publicerad 2010-06-23 18:58:01 i Allmänt

Här kommer en :)
Gråt inte för att jag är död
jag finns inom dej alltid 
Du har min röst 
den finns i dej 
den kan du höra när du vill 
Du har mitt ansikte 
min kropp 
Jag finns i dej 
Du kan ta fram mej när du vill 
Allt som finns kvar av mej 
är inom dej 
Så vi är jämt tillsammans.

Kan du förstå att det är nåt viktigt jag vill säga?
Mina ögon blir blöta, min mun blir torr,
jag får svårt att svälja
När du ser på mig med dina blickar
är det mitt hjärta som snabbare tickar
Vad du än säger, vad du än gör
är det dig mitt hjärta bankar för
Jag behöver dig vid min sida,
snälla, låt mig inte längre lida
Försök att lyssna på mig
när jag viskar: jag är kär i dig…
Hejdå :)

Kommentarer

Postat av: Ronny

Publicerad 2010-06-23 19:55:25

Ja, jag vet.

Vet du?

Kram.

Trevlig Midsommar:

Det skall jag ha.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela