Maddes Blogg

Duell: Vax vs äkta vara

Publicerad 2010-11-24 22:02:58 i Allmänt

Vilken kändisdocka är mest lik originalet?
Till vänster: den riktiga Heidi Klum. Till höger: Heidi i vax.
Till vänster: Cristiano Ronaldo i vax. Till höger: originalet.
Till vänster: den riktiga Selena Gomez. Till höger: Selena i vax.
Till vänster: Robert Pattinson i vax. Till höger: originalet
Till vänster: den riktiga Gwen Stefani. Till höger: Gwen i vax.
Till vänster: den riktiga Eva Longoria. Till höger: Eva i vax.
Till vänster: Russel Brand i vax. Till höger: originalet.
Till vänster: Cheryl Cole i vax. Till höger: originalet.
Till vänster: Rihanna i vax. Till höger: originalet.
Till vänster: Peter andre i vax. Till höger: originalet.
Till vänster: den riktiga Kim Kardashian. Till höger: Kim i vax.
Till vänster: den riktiga Sean "Diddy" Combs. Till höger: Diddy i vax.
Till vänster: den riktiga Serena Williams. Till höger: Serena i vax.
Till vänster: Taylor Swift i vax. Till höger: originalet.
Till vänster: Antonio Banderas i vax. Till höger: originalet.

Vilket vaxdocka är mest lik originalet?

Kommentarer

Postat av: whatshername

Publicerad 2010-11-24 22:14:39

hej, fin blogg du har! :D



titta gärna in på min blogg och berätta din åsikt i dagens tävling! :)



följ mig på bloglovin, lämna en kommentar så följer jag dig! :9

Postat av: Laila

Publicerad 2010-11-25 10:31:42

Jag vaknade nyss, fortfarande lite trött :) sovit gott? :)

Postat av: Kulan

Publicerad 2010-11-25 15:20:45

damn det var lika som bär =P



Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



Postat av: whatshername

Publicerad 2010-11-25 17:22:39

sv; skriver lite på ett inlägg :) själv?

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-11-27 11:34:47

love ronaldo <3<3<3<3<33<

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela