Maddes Blogg

Spana in Angelina Jolie som man

Publicerad 2010-10-05 22:14:09 i Allmänt


Under gårdagen hade Angelina Jolies nya action "Salt" svensk galapremiär, och nu kan även den svenska publiken se skådespelerskan utklädd till man.

I filmen spelar Angelina CIA-agenten Evelyn Salt som blir anklagad för att vara rysk spion, och under flykten för att rentvå sitt namn byter skådespelerskan utseende många gånger.

I kortklippt frisyr och med officeruniform är Angelina långt ifrån sitt vanliga jag
Angelina Jolie på premiären av "Salt" i Berlin.
Under gårdagen hade Angelina Jolies nya action ”Salt” svensk galapremiär, och nu kan även den svenska publiken se skådespelerskan utklädd till man.
I filmen spelar Angelina CIA-agenten Evelyn Salt som blir anklagad för att vara rysk spion, och under flykten för att rentvå sitt namn byter skådespelerskan utseende många gånger.
Angelina färgar först håret svart.
Angelina gör allt för att inte bli igenkänd.
Hon dyker senare upp förklädd till man.
Angelina tillbringade många timmar i sminket för att förvandlas till kille.
I kortklippt frisyr och med officeruniform är Angelina långt ifrån sitt vanliga jag.
Angelina i vanlig tappning.
En något mer feminin look än i "Salt".

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela