Maddes Blogg

Mormor saknaden är STOR !!!!

Publicerad 2010-09-21 23:17:58 i Allmänt

Jag visste vad som komma skulle. Du kämpade så hårt. Du skrek av smärta och jag höll dig i din hand mot smärtan. Viskade att jag älska dig och att allt skulle bli bra. Jag grät inombords.
När jag var liten och växte upp med din kärlek, i din fostran, var min värsta fasa att du skulle lämna min famn en dag och inte finnas där mer. Det kunde få tårar att lämna min kind lättare än något annan.
Jag unnar alla att känna vad jag känner för sig mormor. Jag unnar ingen att uppleva vad sjukdomen gjorde med dig. Men jag vet att du kämpade så länge och så hårt för att du älskade oss så mycket och inte ville lämna vår kärlek.
Jag glömmer aldrig hur du i dina smärtor och sorger, i ditt kala rum på sjukhuset, bara tänkte på vårt bästa när vi besökte dig. Du kunde knappt prata för värken eller prata, men det första du undrade var om jag ville ha något. Det var sådan du va. Min kära Mormor Jag vill ha dig tillbaka nu, men det kan jag aldrig få.
Jag grät tårar som inte papper kunde råda bot på såsom jag höll din ledlösa hand när du somnat in. Jag kommer aldrig att glömma den smärta det gav.
Men jag hoppas du ser mina tårar nu mormor. Det var ett tag sen nu. Men det vi delade kommer tiden aldrig att sudda ut. Jag hoppas att du sitter med en av alla nallar, som du gillade att få av mig, och minns det som borde ha fått fortsätta i många år. Jag saknar dig och jag älskar dig med varje steg jag tar och varje sekund jag lever. Du är så saknad käre mormor.

Jag saknar dig  mormor :( ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela