Maddes Blogg

Ett sista inlägg innan jag ska sova :)

Publicerad 2010-08-21 00:32:39 i Allmänt

"When I see you." When I see you. I see the guy in my dreams. The cutest. The hottest ;P. The nicest guy in the world. When I see you. It's like the whole world stops. My heart is pounding faster than a heart can do.. ever! When I see you. I just want to hug you. And stay like that forever. I know. That every hug, every kiss. Will be special. When I see you. I think: "Omg. That's the guy that say "I love you" to me. That's the guy I say "I love you too" to. That's the guy I'm going to meet, I'm going to hug, kiss and be with. That's the guy I'm going to spend my best days in my life with." When I see you. I see the one I love.
Av Mig Madde
Jag älskar dig om du bara visste :) ♥ ♥
"När jag ser dig." När jag ser dig. Jag ser att killen i mina drömmar. Den sötaste. De hetaste,. Den trevligaste killen i världen. När jag ser dig. Det är som att hela världen stannar. Hjärtat bultar snabbare än ett hjärta kan göra .. någonsin! När jag ser dig. Jag vill bara krama dig. Och stanna så där för alltid. Jag vet. Att varje kram, varje kyss. Kommer att bli speciell. När jag ser dig. Jag tänker: "Omg. Det är killen som säger" jag älskar dig "för mig. Det är den killen jag säger" Jag älskar dig också "till. Det är den killen jag ska träffa, jag kommer att krama, kyssa och vara med. Det är den killen jag ska spendera mina bästa dagar i mitt liv med. " När jag ser dig. Jag ser den jag älskar.
Av mig Madde :)
Jag har översätt till svenska fast jag har skrivit båda två
jag älskar dig om du bara visste :)
Nu ska jag sova God natt :)

Kommentarer

Postat av: ida myrin ♥

Publicerad 2010-08-21 03:22:43

sv: åh, tack så mycket :) detsamma!



hon är en norsk skogskatt :D



ska sova snart, själv?

kram

Postat av: josefine edlund

Publicerad 2010-08-21 09:59:03

vad ska du göra idag ? :D

Postat av: MATILDA ROSQVIST

Publicerad 2010-08-21 10:27:41

tack så mycket! :)

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Publicerad 2010-08-21 10:52:29

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: LadyUmbrella

Publicerad 2010-08-21 11:12:57

Nu drar jag igång veckans blogg!

Var med och ta chansen att få ta del av mina ca 1500 unika läsare/dag!

Vinnaren länkas i en hel vecka hos mig :)



Lycka till!!

Postat av: Maddiiieek

Publicerad 2010-08-21 11:37:09

Riktigt fin&bra blogg :) allt bra?

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-21 11:59:32

Sv; Tackar!:D

Imorgon, som blir idag antar ja?:)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Du? :) Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-21 16:53:43

LOVE YOU

Postat av: Bella

Publicerad 2010-08-21 18:17:14

vad händer idag då? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela