Maddes Blogg

Kom precis hem!!

Publicerad 2009-12-12 17:37:01 i Allmänt

Hej alla
Idag har jag varit hos min mormor och morfar och hälsat på med min mamma och pappa och min syster Jenny...
Vad har ni gjort idag då underbara läsare :)
Skola på måndag måste gå....  "suck"
snart jullov den 18/12-09.... "kul"
Men men nu ska jag skriva lite kommentarer och godkända kommentarer..... "kram"
P.s jag ska ha en tävling på min blogg vems blogg som är bäst kom och kolla vem som är nominerad senare av dan.... :)
Kram och puss....

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-12-12 19:06:56

tack så mycket ! :D

Postat av: TUAFIA

Publicerad 2009-12-12 20:23:06

SUCK, VA BRA DU HAR DET !

ELLER VA ? HAR FÅTT VARA INNE I DAG , SJUK !

JA, DU KOMPIS DU VET JU HUR DET ATT VARA SJUK ? TYP!

"SUCK" Å "KUL" DET ÄR BLANDADE KÄNSLOR DÄR, HÖR MAN ! TREVLIG SKOL SLUT INFÖR JUL LOVET 2009 ! SEN BÖRJAR "SUCK" IGEN 2010 "KUL" HÄFTIGT ATT PLUGGET VÄNTAR PÅ EN IGEN ! TJENIX , HÖR AV MEJ IGEN ! SKÖT OM DEJ, KOMPIS !

Postat av: MISSEXTRA

Publicerad 2009-12-13 00:53:25

Har du haft en bra lördag?:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela