Maddes Blogg

Sjuk igen!!

Publicerad 2009-11-30 09:41:27 i Mitt liv

Hej förlåt om jag inte har skrivit så mycket för jag har nu varit sjuk i några dagar och det är jobbigt hoppas att jag kan gå till skolan snart.... Fast jag saknar inte den så mycket xD... Men men jag ska nu kolla lite på tv och kanske senare kommer ett inlägg .... Man vet aldrig?
Kram♥♥

En dikt

Min favoritplats är att få vara i min pojkväns

famn.

Känna doften av hans hår och hud. Se in i hans

ögon som glittrar mot mig.

Känna hans armar omsluta runt mig. Höra

hjärtat slå och lungorna dra in luft.

Mina armar runt hans hals. Fingrarna som leker i

hans nackhår. Tryggheten.

Att få vara nära, omtyckt och älskad.

Känslan av kärlek.

Jag önskar att det var sant xD♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela