Maddes Blogg

Hundvakt snart

Publicerad 2010-07-03 14:35:22 i Allmänt

Hej
Idag så gick jag upp till morfar en stund och sen gick jag ut med hunden Sativa min kusins hund :)
Sen gick vi en runda och så sen gick vi hem till henne lämnade henne hos sin husse . Sen gick jag hem . Sen senare idag så ska jag gå till henne igen ska vara hundvakt hela dan . Det blir senare av dan vet inte vilken tid men det ska bli kul ;)

Nästa vecka kanske på tisdag eller onsdag ska jag klippa mig och det ska bli såå skönt :)
Och sen på torsdagen såå drar jag till mitt landställe Åland <3
Hejdå

Kommentarer

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-07-05 18:54:58

tackar, tackar! :D

Postat av: Cajsa

Publicerad 2010-07-05 18:58:43

inte så mycket. själv?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela