Maddes Blogg

kl 9:00

Publicerad 2010-06-24 08:41:08 i Allmänt

Hej
Idag kl 9:00 då drar jag till Nacka forum men det öppnar inte förens kl 10:00 så jag och mamma få vänta en stund men det gör inget :)
Sen när man är klar med det då åker mamma och jag hem  och hämtar väskan och så drar jag till Ljusterö (mitt landställe) . Men nu ska jag sluta så vi ses :)
Jo jag glömde en sak jag kanske inte få ta med datan för pappa vill inte det för den är ny -.- . Men kanske jag får för mamma :) så vi får hoppas :) men annars ses vi på söndagen :)
Kram
P.S hoppas att det blir sol på midsommarafton :)
Så här kommer en sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela