Maddes Blogg

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2010-09-05 15:00:34

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig!

Postat av: Faster

Publicerad 2010-09-05 19:29:51

SKÖNT me PAUS SEMESTER BLOGG

Kärleken "BLOMMAR" i HÖST mörkret !

Snart när det passar i "MÖRKRET"

kan man "TÄNDA" ljus !

P.S "GLÖM EJ ATT SLÄCKA LJUSET "

Och "EJ" att "LÄMMNA" LJUSET ensamt,

man skall EJ lämna "RUMMET" när LJUS brinner! OKEY???

Kram på dej, sköt om dej VÄL !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela