Maddes Blogg

Till min mormor (2)

Publicerad 2010-09-22 01:01:32 i Allmänt

Min mormor
du var i mitt liv under längst tid
och Boten alla i en ett ögonblick
Jag är så förvirrad, jag har ingen aning om varför
Detta hade att hända dig
men jag antar att cancer tar några av de bästa
och vi måste alla dö en dag
Jag önskar bara att det inte vore så snart
Jag måste veta att du är okej och du är där uppe med Gud
vakar över mig fortfarande bevittnar mig att växa
Jag behöver något slags tecken, jag behöver veta
Jag antar att smärta och lidande är allt gjort
Jag saknar dig mormor.
Jag behöver bara en dag med dig så jag kan berätta hur mycket jag älskar och saknar dig.
Mormor: Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
och jag vet att du är där uppe som vakar över mig.
Jag minns hur du berättade allt,
oavsett vad som händer, kommer att bli okej.
Jag älskar dig mormor, vila i frid.
Jag ska vara att se dig igen en dag.
Min mormor
du var i mitt liv under längst tid
och Boten alla i en ett ögonblick
Jag är så förvirrad, jag har ingen aning om varför
Detta hade att hända dig
men jag antar att cancer tar några av de bästa
och vi måste alla dö en dag
Jag önskar bara att det inte vore så snart
Jag måste veta att du är okej och du är där uppe med Gud
vakar över mig fortfarande bevittnar mig att växa
Jag behöver något slags tecken, jag behöver veta
Jag antar att smärta och lidande är allt gjort
Jag saknar dig mormor.
Jag behöver bara en dag med dig så jag kan berätta hur mycket jag älskar och saknar dig.
Mormor: Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
och jag vet att du är där uppe som vakar över mig.
Jag minns hur du berättade allt,
oavsett vad som händer, kommer att bli okej.
Jag älskar dig mormor, vila i frid.
Jag ska vara att se dig igen en dag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-24 19:21:28

sv: tack. hahahaha! det står faktiskt i inlägget, men kiruna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela