Maddes Blogg

Smile

Publicerad 2011-08-09 03:43:44 i Allmänt

Fuck you and Smile !!!!
Igår va jag med världens underbaraste person =). Och träffade nya människor , As snälla va dem =) <3. Hoppas att jag ser dem igen snart . Hoppas jag .... På onsdag ska jag dra och träffa Carin.. Sen drar jag , Drar jag till mamma en stund sen kanske jag och syrran drar till TC-tralen går i olika affärer , Alltså bara umgås . För det e närmast för henne att ses där för hon e hos sin "kille". Jaja nu ska jag forsätta och kolla på film , Ha det bra bloggen <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-22 22:17:03

haha, aa kan försöka (a) hur vill du ha den :p



kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela