Maddes Blogg

Älta Festivalen 2011

Publicerad 2011-05-27 22:30:11 i Allmänt

Tja
Imorgon är det Älta Festivalen jag ska sticka dit!
Dem börjar kl 11:00 och slutar kl 00:00
Så kanske kommer jag va där hela dagen med en kompis xD
Kommmer att bli skit kul (tror jag)
Det kommer att vara några som sjunger (artister) Och nån dansgrupp M.m..
Men i alla fall nu ska jag sitta vid datan i ett tag till sen ska jag dra till sängen och sova ;)
Men just nu lyssnar jag på music och snackar med kompisar <33
Ha det bra!!
Tjadå

Kommentarer

Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Publicerad 2011-05-27 23:28:02

Åh tack detsamma! Vad glad jag blir :)

Jodå det är bra tack! Livet rullar på.

Själv?

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela