Maddes Blogg

Sova Nu!!

Publicerad 2009-12-14 22:20:59 i Mitt liv

Hej igen
Nu är det sista gången jag skriver ett inlägg för idag....
Men det kommer mer inlägg imorgon!...
Så ni vet så slutar jag kl 16:00 imorgon....
En lång dag imorgon "suck"...
Gillar inte långa dagar...
Men men man måste jobba på och det ska jag göra.... :)
Första lektionen är Bild "Bra" Gillar bild ibland :) När det går bra såklart :)
Men sista timmen har vi Profil jag har Foto film :)
Men vi ses nu ska jag sova strax.....
Jag hoppas att det blir en bra skoldag imorgon :)
"Hoppas"
Sov gott
Kram från Madde♥

Kommentarer

Postat av: TUAFIA

Publicerad 2009-12-15 00:43:37

GRATTIS TILL DIN TILLFRISKNAD!

SJÄLV MÅR JAG EJ SÅ BRA, TILL OCH FRÅN !

SKÖNT ATT DU KOMMIT IGÅNG ATT PLUGGA IGEN !

OCH ATT DET GÅR BRA FÖR DEJ KOMPIS, FORTSÄTT I SAMMA

ANDA SÅ GÅR DET BRA I SKOLAN !

SYND BARA ATT DET SKALL VARA LÅNG DAG TISDAG !

Postat av: CHRJ

Publicerad 2009-12-15 07:45:20

sV: Iågr var jag bara i skolan, du? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela