Maddes Blogg

Kärleken :) <3

Publicerad 2010-02-09 12:39:48 i Allmänt

Förlåt att jag har inte skrivit men jag har inte haft tid ....
Men om du bara visste det här så gillar dig tänker på dig hela tiden :) ...
Ja kärleken är trist man vet aldrig om Hon/Han gillar en och om Han/Hon gör det så skulle man bli glad det skulle jag bli ... Jag hoppas att det händer något i skolan i morgon för att jag vill det om kärleken och sånt ni vet ju :)
Den som skrev till mig igår vem är det :) säg snälla :) .... Kom igen :) <3 <3 <3
Men nu ska jag kolla min Facebook om det finns något roligt där :) Man vet aldrig :)
Tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela