Maddes Blogg

Vet ej?

Publicerad 2010-02-27 16:25:18 i Allmänt

Hej vet inte vad jag ska skriva om men idag ska jag gå till centrum sen ska jag vara hemma en stund sen ska jag gå till min morfar och hålla honom sällskap ... Sen ska jag ska jag hem igen sen på Måndag så ska jag till mamma vara där en vecka .... Ska skaffa två katter kanske en ! får se om det blir två får se sen ska jag shoppa kläder måste ha det länge sen man köpte kläder ... Haha ... Nu ska jag ta något och äta snacka med min kompis sen ska jag sticka ut ... har precis duschat skönt haha.. Hejdå ... Kram
Mina underbara brorsöner :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela