Maddes Blogg

R.I.P Eddie Moussa.♥

Publicerad 2010-07-01 23:01:59 i Allmänt

Vila i frid ♥ Du är den bästa spelare jag har sett i super ettan ♥ ♥

Hur var Eddie Moussa som spelare?
- En av de mest envisa spelare jag har träffat. Målmedveten och hade en otrolig vilja. Han hade en lojalitet gentemot klubben som man i dagens fotboll inte ser spår av. Hans klubbkänsla var otrolig.
Som person?
- Han hade fantastisk humor och var en mjuk och otroligt generös människa. Eddie kunde umgås med både 17-18-åringar och mer rutinerade. Han hade en förmåga att samla folk omkring sig och dela med sig av sina skämt och roliga historier. Han var oerhört omtyckt av hela gruppen.
En svart dag har det varit i Södertälje idag :(

Det är synd att en bra kille som dessutom spelar bra . Blir skjuten :( Det är synd . Jag fattar inte hur man kan göra så . Jag fattar bara inte :(
VILA I FRID  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela