Maddes Blogg

Mormor

Publicerad 2010-03-02 10:38:59 i Mitt liv

Mormor du skulle bara veta att jag är tacksam att jag fick dig som mormor du var den världens bästa mormor och nu finns du icke mer och det fattar jag inte .... I miss you så much :´( ...... Jag älskar dig så himla mycket .... Man kan inte fatta att du inte finns längre du har lämnat en del av mitt hjärta och det känns tugnt ... Världen är hård..
Jag kommer att gråta flera gånger så .... Men jag kommer att fortfarande minnas dig så du vet det :( :) ... 

                    Jag älskar dig mormor ♥


                              

Gjort den själv till dig mormor ... Vila i frid ....

Kommentarer

Postat av: Neha

Publicerad 2010-03-02 13:41:22

Var med och tävla då=)

Postat av: MIA

Publicerad 2010-03-02 23:13:59

God natt och sov så gott!

En trevlig blogg!

Beklagar sorgen efter din Mormor1

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela