Maddes Blogg

Nu

Publicerad 2010-05-09 15:01:03 i Allmänt

Hej
Nu har jag varit hemma i tre timmar ..
Vilken härlig kväll det var igår alltså .. Först så gick vi på Restaurang sen gick vi och hämtade Fotbollen så vi spelade fotboll i kanske två/Tre timmar Mitt lag vann med 5-1 jag var målvakt tre gånger. Och sen spelade jag ute också Fan vad bra jag va :) Hehe ... Sen gick vi hem igen byte kläder och så sen spelade vi spel. Sen kollade vi på film kollade på två filmer somnade vid typ 04:00.
Sen efter 04:00 så somnade vi.. Dom som jag va med det var två killar fyra tjejer Åh vad skit kul vi hade :)
Det var det som hände.. Nu ska jag in och duscha en stund. Sen kanske ska jag dra till min Morfar och hälsa på :)
Ha det bäst Bloggen Kram
Ni är bäst mina Vänner <3 ♥ Älskar er ♥
Här kommer en bild (Google)

Kommentarer

Postat av: Jasmin

Publicerad 2010-05-09 15:01:54

Älskar dig med Gumman <3

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-05-09 15:02:35

Älskar dig gumman

Vilken skit kul kväll vi hade vi måste göra om dig Puss <3

Postat av: Best :)

Publicerad 2010-05-09 15:07:02

Ja det var världens bästa kväll kompis .. <3

Du är bäst och Vårt lag vann!!! Yes <3

Bye

Postat av: MIA

Publicerad 2010-05-09 23:25:44

Va, häftigt ni måste ha haft det.

Och att NI vann dessutom.

GRATTIS.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej jag heter Madeleine Bor i Stockholm . Jag har en Storebror och en storasyster. Jag går i 8an .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela